Ahoj,
nepamatuje si někdo nějaké otázky, které se u zkoušky dávají?
Hardware pro počítačovou grafiku
- tikiri
- Matfyz(ák|ačka) level I
- Příspěvky: 37
- Registrován: 17. 1. 2008 10:06
- Typ studia: Informatika Bc.
- Login do SIS: BARTK7AM
Hardware pro počítačovou grafiku
Here's a llama, there's a llama, and another little llama, fuzzy llama, funny llama, llama, llama, DUCK.
-
- Matfyz(ák|ačka) level I
- Příspěvky: 4
- Registrován: 19. 1. 2009 12:40
- Typ studia: Informatika Bc.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hardware pro počítačovou grafiku
Já dneska dostal od Horáčka vše o shaderech a vysvětlit, jak se na GPU řeší problém s velkou latencí globální paměti. Od Pelikána pak algoritmus na LoD terénu a stencil buffer. Padaly tam třeba i otázky na perspektivně korektní vykreslování, někdo dostal i něco o OptiX.
- tikiri
- Matfyz(ák|ačka) level I
- Příspěvky: 37
- Registrován: 17. 1. 2008 10:06
- Typ studia: Informatika Bc.
- Login do SIS: BARTK7AM
Re: Hardware pro počítačovou grafiku
Moje dnešní otázky byly:
Honza Horáček: Filtrace textur & Geometry shader - při zkoušení jsme sklouzli až k tessalation shaderům.
Josef Pelikán: Hierarchická reprezentace scény & LoD pro terény, nějaký algoritmus
HH rád přidává další a další dodatečné otázky , ale celkově to proběhlo naprosto v pohodě, zkoušející v pohodě. Otázky nám rozdali náhodně a na vypracování bylo dost času.
Good luck!
Honza Horáček: Filtrace textur & Geometry shader - při zkoušení jsme sklouzli až k tessalation shaderům.
Josef Pelikán: Hierarchická reprezentace scény & LoD pro terény, nějaký algoritmus
HH rád přidává další a další dodatečné otázky , ale celkově to proběhlo naprosto v pohodě, zkoušející v pohodě. Otázky nám rozdali náhodně a na vypracování bylo dost času.
Good luck!
Here's a llama, there's a llama, and another little llama, fuzzy llama, funny llama, llama, llama, DUCK.
Re: Hardware pro počítačovou grafiku
Taky pridam
Pelikan
1) trochu LoD obecne, dynamicky LoD, hlavne pak ale LoD pro konstatni FPS
2) vertex blending (skinning)
Horacek
1) vsechno o reseni obecnych uloh pomoci GPU
2) enviromental mapping
Pelikan
1) trochu LoD obecne, dynamicky LoD, hlavne pak ale LoD pro konstatni FPS
2) vertex blending (skinning)
Horacek
1) vsechno o reseni obecnych uloh pomoci GPU
2) enviromental mapping
-
- Matfyz(ák|ačka) level I
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26. 1. 2012 18:50
- Typ studia: Informatika Bc.
- Login do SIS: 62601319
Re: Hardware pro počítačovou grafiku
Dneska jsem dostal tyto otázky :
1) architektura GPU obecně - popsat jednotlivé stupně pipeline a krátce o nich pohovořit
2) LoD terénu
3) Tesselation shadery (poté, co zakročilo velké množství vypité vody změněno na Geometry shadery)
4) Stencil buffer - co to je a příklad použití
1) architektura GPU obecně - popsat jednotlivé stupně pipeline a krátce o nich pohovořit
2) LoD terénu
3) Tesselation shadery (poté, co zakročilo velké množství vypité vody změněno na Geometry shadery)
4) Stencil buffer - co to je a příklad použití