Zk[29.1.2010]

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).

Zk[29.1.2010]

Příspěvekod DZuXO » 29. 1. 2010 12:49

Dnes sme mali otazky, ktore myslim az na tu poslednu, sa opakovali z minulych rokov:
1. anti-aliasing, popis co to je, jeho vyznam, na co sa pouziva + popis obecne metody antialiasovania (nie konkretne algoritmy)
2. popis ake by si pouzil datove struktury pre Floyd Steinbergov algoritmus distribuce chyby na obrazok s 255 farbami. Vystupny obrazok ma byt ciernobiely.
3. popis vhodne datove struktury pre CSG (elementarne modely + operacie). Ber do uvahy, ze ich chceme zobrazovat ray-castingom.
4. popis udaje potrebne pre reprezentaciu kamery, ktora snima perspektivne, objasni sposob transformacie priestoru a aku velku maticu budes potrebovat.
UIRA — UIRA Isn't a Recursive Acronym.
Uživatelský avatar
DZuXO
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 11
Registrován: 20. 1. 2009 11:28
Typ studia: Informatika Bc.
Login do SIS: 55020672

Zpět na PGR003 Počítačová grafika I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník