zkouska 6. 2. 2007

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
Uživatelský avatar
eVe
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 43
Registrován: 11. 2. 2006 11:49
Typ studia: Informatika Bc.
Bydliště: B1405
Kontaktovat uživatele:

zkouska 6. 2. 2007

Příspěvek od eVe »

Odpoledni termin:
zadani otazek je +-

1) orezavani polygon vs obdelnik popsat algoritmus & kolik se provede operaci (+,-,*,/,sqrt,sin,cos,...,porovnani) u jednotlivych vrcholu v nejhorsim pripade
2) pultonovaci matice u laserove tiskarny pro 99 odstinu
3) quad tree pro obecne obdelnikove rastrove obrazky
4) definovat parametry kamery pri kolmem rovnobeznem promitani a popsat vytvoreni promitaci matice
Uživatelský avatar
sandius
Matfyz(ák|ačka) level II
Příspěvky: 60
Registrován: 7. 1. 2005 00:52
Typ studia: Informatika Bc.
Bydliště: Tabor / Troja
Kontaktovat uživatele:

Re: zkouska 6. 2. 2007

Příspěvek od sandius »

eVe píše:(...)
3) quad tree pro obecne obdelnikove rastrove obrazky
(...)
Nepamatujete si nekdo doslovne zadani tretiho prikladu?
cgg
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 4
Registrován: 9. 2. 2007 16:03

Re: zkouska 6. 2. 2007

Příspěvek od cgg »

sandius píše:
eVe píše:(...)
3) quad tree pro obecne obdelnikove rastrove obrazky
(...)
Nepamatujete si nekdo doslovne zadani tretiho prikladu?
Navrhněte způsoby, jak kódovat kvadrantovým stromem rastrové obdélníky libovolných rozměrů.
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“