Zk. 25. 1. 2011

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
blabla
Matfyz(ák|ačka) level II
Příspěvky: 70
Registrován: 27. 1. 2010 23:14
Typ studia: Informatika Mgr.

Zk. 25. 1. 2011

Příspěvek od blabla »

1. antialiasing
2. uprava floyd steinberga tak, aby nevracal stale rovnake vysledky
3. operacia rozdiel na dvoch jedno bitovych quadtree(tj v listoch len 0 alebo 1)
4. napisat datovu reprezentaciu pre CSG, jazyk c++,c# alebo java
Dusan

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvek od Dusan »

Uz mate nekdo znamku?

Dusan
blabla
Matfyz(ák|ačka) level II
Příspěvky: 70
Registrován: 27. 1. 2010 23:14
Typ studia: Informatika Mgr.

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvek od blabla »

stale nic a bojim sa ze to tak skoro nebude :D
Mirek

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvek od Mirek »

Nevíte někdo, jaké jsou bodové hranice známek? Díky
Dusan

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvek od Dusan »

Bodove hranice jsou uvedene na webu prednasejiciho http://cgg.mff.cuni.cz/~pepca/lectures/cv/npgr003.html. Je to

150 bodů a více - výborně
130 až 149 bodů - velmi dobře
110 až 129 bodů - dobře
méně než 110 bodů - nevyhověl(a)

Uvedene hranice odpovidaji souctum bodu z ukolu a ze zkouskove pisemky.

Dusan
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“