Zk. 25. 1. 2011

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).

Zk. 25. 1. 2011

Příspěvekod blabla » 25. 1. 2011 14:04

1. antialiasing
2. uprava floyd steinberga tak, aby nevracal stale rovnake vysledky
3. operacia rozdiel na dvoch jedno bitovych quadtree(tj v listoch len 0 alebo 1)
4. napisat datovu reprezentaciu pre CSG, jazyk c++,c# alebo java
blabla
Matfyz(ák|ačka) level II
 
Příspěvky: 70
Registrován: 27. 1. 2010 23:14
Typ studia: Informatika Mgr.

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvekod Dusan » 26. 1. 2011 20:32

Uz mate nekdo znamku?

Dusan
Dusan
 

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvekod blabla » 26. 1. 2011 20:58

stale nic a bojim sa ze to tak skoro nebude :D
blabla
Matfyz(ák|ačka) level II
 
Příspěvky: 70
Registrován: 27. 1. 2010 23:14
Typ studia: Informatika Mgr.

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvekod Mirek » 31. 1. 2011 09:33

Nevíte někdo, jaké jsou bodové hranice známek? Díky
Mirek
 

Re: Zk. 25. 1. 2011

Příspěvekod Dusan » 2. 2. 2011 13:09

Bodove hranice jsou uvedene na webu prednasejiciho http://cgg.mff.cuni.cz/~pepca/lectures/cv/npgr003.html. Je to

150 bodů a více - výborně
130 až 149 bodů - velmi dobře
110 až 129 bodů - dobře
méně než 110 bodů - nevyhověl(a)

Uvedene hranice odpovidaji souctum bodu z ukolu a ze zkouskove pisemky.

Dusan
Dusan
 


Zpět na PGR003 Počítačová grafika I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků