Zk 26. 1. 2010

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).

Zk 26. 1. 2010

Příspěvekod hkvm » 26. 1. 2010 22:44

Dneska hezké otázky, vše už padlo v minulých letech:
1) Popis midpoint (Bresenhamových) algo + odvodit např. pro kružnici
2) Navrhnout datovou strukturu pro databázi reprezentující scénu v B-rep (ploškovém) modelu kde stěny jsou trojúhelníky + co by tam ještě mohlo být za pomocné data.
3) Napsat vztah subjektivní intenzity pixelu vs. napětí co do něj jde na CRT monitoru a co to znamená pro grafiku
4) Popsat vykreslovací část Watkinse + jaká by byla nejhorší scéna s N trojúhelníky pro největší složitost.
Uživatelský avatar
hkvm
Matfyz(ák|ačka) level II
 
Příspěvky: 50
Registrován: 3. 6. 2008 19:45
Typ studia: Informatika Mgr.

Zpět na PGR003 Počítačová grafika I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron