Zkouška [15.1.2010 9:00]

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
marxin
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 45
Registrován: 30. 1. 2008 13:24
Typ studia: Informatika Mgr.

Zkouška [15.1.2010 9:00]

Příspěvek od marxin »

Zadání zkoušky:

1) Navrhněte ve vašem oblíbeném programovacím jazyce datovou strukturu pro uložení hrany pro řádkový algoritmus vyplňování n-úhelníku a řekněte jaké 2 druhy vyplňování se užívají
2) Popište nejnáročnější test v malířově algoritmu. Jak se pozná, že došlo k zacyklení plošek a jak se tento problém řeší.
3) U median-cut algoritmu pro redukci palety napište metody výběru místo rozdělení a určete jejich kvalitu.
4) Máte 24 záznamů pro X-transition list a máme určit jaký největší obrazec lze zobrazit a jaký bude mít obsah.
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“