Skúška 17.2.

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
Uživatelský avatar
lavor
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 121
Registrován: 1. 2. 2005 20:39
Typ studia: Informatika Bc.
Bydliště: kolej 17.11., A1105
Kontaktovat uživatele:

Skúška 17.2.

Příspěvek od lavor »

Dnesne otazky(hlavne pre tych co sa vcera zo skusky odhlasili (boli sme tam len 4), aby si mohli trieskat hlavu o stenu , pripadne naopak :wink: ) :
1) Kubicka krivka v rovine - diferencny algoritmus (nechcel konkretne v nejakom prog. jazyku, skor principy)
2) Poltonovacia matica pre 51 odtienov na ČB laserovej tlaciarni
3) Operacia XOR na kvadrantovom strome
4) Z-buffer - algoritmus, vyhody, pouzitie
Milujeme tých, čo nás odmietajú, odmietame tých, čo nás milujú.
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“