[Zk. 13.2.]
Napsal: 13. 2. 2007 22:37
Takže:
1) Co je to antialiasing, zakladni principy implementace (ne konkretni algoritmy)
2) Prevod do grayscale distribuci chyby. Jaka je potreba datova struktura. Jak by to slo zpresnit cela ta distribuce?
3) Scena v CSG (primitiva, mnozinove operace, ...) - idealni datova struktura (vcetne naznaceni v oblibenem prog jazyce) s durazem na to ze se to bude pouzivat na raytracing a editaci (ta editace ve vzorovem reseni byla implementovana napr uz rovnou poznacenyma inverznima maticema)
4) Jake parametry potrebuju na urceni perspektivni kamery. Jak z danych parametru sestavim projekcni matici. Kolik prvku ta matice bude mit.
1) Co je to antialiasing, zakladni principy implementace (ne konkretni algoritmy)
2) Prevod do grayscale distribuci chyby. Jaka je potreba datova struktura. Jak by to slo zpresnit cela ta distribuce?
3) Scena v CSG (primitiva, mnozinove operace, ...) - idealni datova struktura (vcetne naznaceni v oblibenem prog jazyce) s durazem na to ze se to bude pouzivat na raytracing a editaci (ta editace ve vzorovem reseni byla implementovana napr uz rovnou poznacenyma inverznima maticema)
4) Jake parametry potrebuju na urceni perspektivni kamery. Jak z danych parametru sestavim projekcni matici. Kolik prvku ta matice bude mit.