zkouska 8.2.

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).

zkouska 8.2.

Příspěvekod LordWolverin » 8. 2. 2007 13:58

Tak dnes byla sestava takováto:

1) odvoďte postup pro parametrické ořezání úsečky, kolik potřebuje operací pro ořezání úsečka vs. polorovina

2) HSV - napsat, co víte, plus nastínit převod RGB to HSV

3) quad tree - navhrnout obrázek 64x64, kde bude mít quad tree nejmenší účinnost

4) CSG - popsat algoritmus vržení paprsku, kolik vykonáme porovnání s elem. tělesy, pokud má scéna deset operací sjednocení
LordWolverin
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 25
Registrován: 30. 1. 2005 12:18

Zpět na PGR003 Počítačová grafika I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník