zkouska 6. 2. 2007

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).

zkouska 6. 2. 2007

Příspěvekod eVe » 6. 2. 2007 21:47

Odpoledni termin:
zadani otazek je +-

1) orezavani polygon vs obdelnik popsat algoritmus & kolik se provede operaci (+,-,*,/,sqrt,sin,cos,...,porovnani) u jednotlivych vrcholu v nejhorsim pripade
2) pultonovaci matice u laserove tiskarny pro 99 odstinu
3) quad tree pro obecne obdelnikove rastrove obrazky
4) definovat parametry kamery pri kolmem rovnobeznem promitani a popsat vytvoreni promitaci matice
Uživatelský avatar
eVe
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 43
Registrován: 11. 2. 2006 11:49
Bydliště: B1405

Re: zkouska 6. 2. 2007

Příspěvekod sandius » 8. 2. 2007 20:33

eVe píše:(...)
3) quad tree pro obecne obdelnikove rastrove obrazky
(...)

Nepamatujete si nekdo doslovne zadani tretiho prikladu?
Uživatelský avatar
sandius
Matfyz(ák|ačka) level II
 
Příspěvky: 60
Registrován: 7. 1. 2005 00:52
Bydliště: Tabor / Troja

Re: zkouska 6. 2. 2007

Příspěvekod cgg » 9. 2. 2007 16:14

sandius píše:
eVe píše:(...)
3) quad tree pro obecne obdelnikove rastrove obrazky
(...)

Nepamatujete si nekdo doslovne zadani tretiho prikladu?

Navrhněte způsoby, jak kódovat kvadrantovým stromem rastrové obdélníky libovolných rozměrů.
cgg
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 4
Registrován: 9. 2. 2007 16:03


Zpět na PGR003 Počítačová grafika I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník