Stránka 1 z 1

Zkouska [6.2.2007]

Napsal: 6. 2. 2007 14:17
od beaver
Tak dnesni zkouska byla v celku podobna tem predchozim. Snad si to pamatuju spravne:

1) Popsat princip Midpoint (Bresenhamovych) algoritmu na kresbu car (kruznic, elips) - obecne. Jako priklad uvest treba odvozeni algoritmu pro kruznici

2) Napat vzorec pro intenzitu pixelu z jeho hodnoty. Co z nej vyplyva.

3) Navrhnout a popsat datove struktury pro reprezentaci 3D sceny v ploskovem modelu (B-rep).

4) Popsat vizualizacni cast Watkinsova algoritmu (v podstate jen co se dela pri pruchodu radkem a co se zobrazuje). Navrhnout scenu N trojuhelniku tak, aby mel Watkinson co nejvetsi casovou slozitost.

Re: Zkouska [6.2.2007]

Napsal: 9. 2. 2007 16:18
od cgg
beaver píše: 2) Napat vzorec pro intenzitu pixelu z jeho hodnoty. Co z nej vyplyva.
Z toho bych to teda nepochopil, správně má být:

Napište vzoreček, který charakterizuje svítivost pixelu na CRT monitoru v závislosti na přivedeném vstupním signálu (napětí).
Co z toho plyne pro zobrazování v počítačové grafice?