fraktal a farby

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
Uživatelský avatar
matoman
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 105
Registrován: 8. 1. 2005 20:12
Typ studia: Informatika Bc.
Kontaktovat uživatele:

fraktal a farby

Příspěvek od matoman »

neviem niekto ako sa v tej ulohe nastavuje farba pixelu? pretoze tato zahadna fce : Formula.colorRamp( (iter & 255) / 255.0, color ); hadze uplne divne vysledky a priame nastavenie :
color[0]=iter;
color[1]=iter;
color[2]=iter;
tiez funguje nejako divne...
poradi niekto ASAP
Uživatelský avatar
tutchek
Site Admin
Příspěvky: 795
Registrován: 21. 9. 2004 00:40
Typ studia: Informatika Mgr.
Bydliště: Praha, Bohnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tutchek »

ja to pochopil tak, ze color ramp vybere n tou polozku palety

a color obsahuje slozky ve skale 0 - 1 (double)


jinak me dojmy jsou "autora JaGrLib vyklestit..... s ci mjsem se v C++ programoval pul hodiny + ladeni palety, v jagrlibu seru se druhy den a stale to nejde, zkurvena java"
exAdmin. Magistr přes umělou inteligenci. Právník přes daně.
Uživatelský avatar
dr.Bik
Matfyz(ák|ačka) level II
Příspěvky: 73
Registrován: 9. 6. 2005 14:13
Typ studia: Informatika Bc.
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dr.Bik »

... a ta rychlost. Swing neni vubec swiznej.
Jednou z hlavních příčin zániku Římského imperia bylo, že bez nuly nemohli Římané ohlásit úspěšné ukončení svých céčkových programů.
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“