POMOC 12. uloha

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
Uživatelský avatar
matoman
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 105
Registrován: 8. 1. 2005 20:12
Typ studia: Informatika Bc.
Kontaktovat uživatele:

POMOC 12. uloha

Příspěvek od matoman »

z tyzden sa mordujem s ulohou 12, a stale sa mi to blbo toci, nevie mi niekto poradit ako na to? alebo aspon co znamenaju parametre origin a direction v nasledujucej funkcii, mam take tusenie ze cez to pojde..
ale velmi vdacny by som bol aj za tych par riadkou, co to dobre otaca, potrebujem iba 8 bodov do zapoctu, a uz mi 9 uslo za pozdne odovzdanie :(


za VELMI SKORU odpoved vopred dik

public void rotate3D ( double[] origin, double[] direction, double angle, TrMatrix inv )
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“