Stránka 1 z 1

Zkouška 3.2.2020

Napsal: 3. 2. 2020 17:51
od Elen Eresiel
1. HDR - co to je, pořizování, význam v grafice a fotografii
2. OpenGL - způsoby přenášení dat vrcholů do GPU, jaká data typicky popisují vrcholy
3. Simulace pomoci OpenGL ( např. fireworks viz úkoly na cvičení, otáčení Rubikovky). Popsat jaké metody bychom použili, jejich schéma. Popsat strukturu celého programu a nějaký trochu pseudokod k tomu s popisky.
- ve slidech byl popis typického mainu v OpenGL a popis metod Render, ProcessEvents a Simulate - z toho jsem vycházela
4. volitelné otázky
a. Popsat metodu distribuci chyby ( Floyd - Steinberg ).
b. Odvodit a popsat vykreslení kružnice se středem v počátku a celočíselným poloměrem. Jde dělat celočíselně? (Nebo tak něco)
- další už si bohužel moc nepamatuji