Zkouška 20. 1. 2017

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).
koncicky
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 2
Registrován: 20. 1. 2017 13:35
Typ studia: Informatika Bc.

Zkouška 20. 1. 2017

Příspěvek od koncicky »

Na zkoušce byly tyto otázky:
  1. Co je to HDR grafika a jak se pořizuje? Jaký význam má v PC grafice a fotografii?
  2. Upravte algoritmus distribuce chyby (Floyd-Steinberg) tak, aby na stejný vstup vždy nedával stejný výstup.
  3. Popište algoritmus na výpočet množinového rozdílu dvou Quadtree stejné velikosti.
  4. Popište Phongův model osvícení, alespoň kvalitativně. Jak spočítat stínování povrchové reprezentace hladkého tělesa?
V podstatě stejné otázky, jako minulý rok.
Odpovědět

Zpět na „PGR003 Počítačová grafika I“