Zkouška 4.2.2016

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).

Zkouška 4.2.2016

Příspěvekod lukyj » 4. 2. 2016 20:48

Dnešní zadání:

Napište co to je HDR grafika a jak se pořizuje? Jaký má význam v PC grafice a fotografii?

Lehce upravte alg distribuce chyby (Floyd-Steinberg) tak, aby nedával na stejné vstupy stejné výsledky.

Popiste alg mnozinoveho rodilu dvou Quadtree stejné velikosti.

Napište co to je Phonguv model osvícení. Naznacte vzorce a jak by se spočítal stín u kulatých předmětů?
lukyj
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 3
Registrován: 22. 1. 2016 15:15
Typ studia: Informatika Bc.

Zpět na PGR003 Počítačová grafika I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník