057 Konstrukce 3D povrchové scény

Přednáška pokrývá základy 2D i 3D počítačové grafiky algoritmy pro kreslení a ořezávání v rovině, použití a zobrazování barev, zvětšování barevného rozlišení, kódování obrazu a rastrové grafické formáty, lineární transformace a projekce, metody reprezentace a zobrazování 3D scén, algoritmy výpočtu viditelnosti. Přednáška je doplněna cvičením - výroba modulů do knihovny JaGrLib v jazyce Java. V letním semestru na ni navazují přednášky pro vážnější zájemce Počítačová grafika II (PGR004) a Pokročilá 2D počítačová grafika (PGR007).

057 Konstrukce 3D povrchové scény

Příspěvekod Benjamin Hejda » 19. 12. 2014 17:59

Ahoj,
mám jeden nekonkrétní a jeden konkrétní dotaz:
a) Má někdo tušení, co se od řešení té úlohy čeká? Na našem cvičení pan Pelikán odkazoval na to, že něco dovysvětlí na přednášce, ale z té jsem nebyl o nic moudřejší.
b) Jak dopočítat normálový vektor k plochám když, řekněme, vygenerujete nějaký zajímavý útvar?

Díky
Vzdycky to nejak dopadne
Benjamin Hejda
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 29
Registrován: 24. 9. 2006 11:01

Zpět na PGR003 Počítačová grafika I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník