Organizačné výhody:
- Projekt má už vedúceho aj hrubú špecifikáciu, chýbajú už len ďalší členovia.
- Architektúra je už vymyslená, je jednoduchá a účelne rozdeľuje projekt na samostatné komponenty, z ktorých si každý člen môže vybrať jednu, ktorej sa bude venovať.
- Projekt má člena (manažéra) zodpovedného za jeho organizáciu a hladký priebeh, ktorý môže projektu venovať hodne veľa času a rád pomôže (odbremení), keď niekto nebude stíhať. Projekt je už sám o sebe nenáročný a nemal by byť problém ho dokončiť tento školský rok (2010/2011), preto bez problémov obetujem viac svojho času, aby som ho pomohol dotiahnuť do dokonca.
- Výsledok je svojím spôsobom strategická hra, takže by jeho vývoj mohol byť zábavný pre toho, kto má aspoň trochu rád strategické hry. Sám sa nešpecializujem na vývoj hier, ale projekt beriem ako relax na oddýchnutie od vývoja serióznych aplikácií.
- Projektu stačí venovať čas ekvivalentný jednému dňu v týždni, prípadne je možné sa dohodnúť na všeličom.
Jedna pozícia vyžaduje ľahké zoznámenie sa s 3D grafikou (ideálne i pre úplného začiatočníka), iná pozícia zase ľahké použitie fyzikálneho enginu (tiež vhodné i pre neznalého) a ostatné pozície ani nevyžadujú žiadne predchádzajúce znalosti. - Ak má niekto naopak veľký záujem sa ponoriť do 3D grafiky, simulácie fyziky alebo umelej inteligencie, tak je aktivita navyše vítaná, ale sám žiadnu veľkú aktivitu nevyžadujem.
- Pre účely softwarového projektu je program jednoduchý, ale po obhájení môžu záujemcovia so mnou na projekte pokračovať a dotiahnuť ho až na predaja schopnú unikátnu hru.
- Znalosť .NET jazyka (najlepšie C#)