Zkouška - známkování?
Napsal: 10. 2. 2019 08:33
Zdravím,
chtěl bych se zeptat těch, kdo už byli u zkoušky, kolik toho měli dobře a jakou dostali známku.
Letos jsou 3 příklady v písemce (min. 1 musí být dobře pro připuštění k ústní) a pro ústní si taháme 2 otázky ze seznamu.
Mám pocit, že dříve bylo na Kučerově webu popsáno známkování: "30% tvoří písemná část, 70% ústní". Teď už to tam není.
Takže vůbec nemám představu.
Vzhledem k tomu, že se už asi nestihnu naučit některé z otázek k ústní, zajímaly by mě především tyto varianty:
- 1 příklad v písemce dobře, jednu otázku u ústní dobře, druhou vůbec nevědět.
- 2 příklady v písemce dobře, jednu otázku u ústní dobře, druhou vůbec nevědět.
- 3 příklady v písemce dobře, jednu otázku u ústní dobře, druhou vůbec nevědět.
- 2 příklady v písemce dobře, jednu otázku u ústní napůl, druhou vůbec nevědět.
- 3 příklady v písemce dobře, u ústní aní jednu vůbec nevědět, nebo jen napůl (když má člověk smůlu při losování).
Ale budu rád i za jiné vaše výsledky. A je možné mít dvě otázky napůl dobře, aby se to počítalo jako jedna?
Má smysl třeba naučit se aspoň definici věty, a nevědět pak důkazy, nebo se to bere jako kompletní fail?
A na závěr se zeptám, jestli je nějaká konkrétní chyba / chybějící znalost,
za kterou Kučera vyloženě vyhazuje, i kdyby zbytek třeba byl uspokojivě.
Díky moc.
chtěl bych se zeptat těch, kdo už byli u zkoušky, kolik toho měli dobře a jakou dostali známku.
Letos jsou 3 příklady v písemce (min. 1 musí být dobře pro připuštění k ústní) a pro ústní si taháme 2 otázky ze seznamu.
Mám pocit, že dříve bylo na Kučerově webu popsáno známkování: "30% tvoří písemná část, 70% ústní". Teď už to tam není.
Takže vůbec nemám představu.
Vzhledem k tomu, že se už asi nestihnu naučit některé z otázek k ústní, zajímaly by mě především tyto varianty:
- 1 příklad v písemce dobře, jednu otázku u ústní dobře, druhou vůbec nevědět.
- 2 příklady v písemce dobře, jednu otázku u ústní dobře, druhou vůbec nevědět.
- 3 příklady v písemce dobře, jednu otázku u ústní dobře, druhou vůbec nevědět.
- 2 příklady v písemce dobře, jednu otázku u ústní napůl, druhou vůbec nevědět.
- 3 příklady v písemce dobře, u ústní aní jednu vůbec nevědět, nebo jen napůl (když má člověk smůlu při losování).
Ale budu rád i za jiné vaše výsledky. A je možné mít dvě otázky napůl dobře, aby se to počítalo jako jedna?
Má smysl třeba naučit se aspoň definici věty, a nevědět pak důkazy, nebo se to bere jako kompletní fail?
A na závěr se zeptám, jestli je nějaká konkrétní chyba / chybějící znalost,
za kterou Kučera vyloženě vyhazuje, i kdyby zbytek třeba byl uspokojivě.
Díky moc.