Pokročilá 2D počítačová grafika

Co se jinam nevejde

Pokročilá 2D počítačová grafika

Příspěvekod tikiri » 11. 6. 2012 12:25

Pamatuje si někdo další zadání?

Moje zadání bylo:

1. Matematicky vyjádřit operaci A over B.

2. Ve svém oblíbeném programovacím jazyku napište deklaraci nějaké stromové datové struktury.

3. Prediktivní funkce a 5 příkladů využití v praxi. Pokuste se odvodit vzorec pro predikci.

4. Silně kontraktivní operace - co je pro ně vhodné.
Here's a llama, there's a llama, and another little llama, fuzzy llama, funny llama, llama, llama, DUCK. :)
Uživatelský avatar
tikiri
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 37
Registrován: 17. 1. 2008 10:06
Typ studia: Informatika Bc.
Login do SIS: BARTK7AM

Re: Pokročilá 2D počítačová grafika

Příspěvekod anw » 16. 2. 2016 14:51

Termin 16. 2. 2016:

Operace A atop B. Matematicka reprezentace, popsat co znamenaji jednotlive promenne, priklad pouziti.

Navrhnete warp engine (algoritmus pro warpovani obrazku), ktery funguje pro transform fci f. Pokud potrebujete, muzete predpokladat, ze fce f^-1 existuje, nic jineho o funkci ale nevite.

Struktura pro Bucket PR Quadtree pro hrany v nejakem jazyce. Napiste pseudoalg pro pridavani hran.

Napiste priklady bezeztratove komprese rastrovych obrazku. Popiste dva trochu detailneji (proces a vlastnosti; veci jako entropie ne).


U toho warp engine jsem napsal, ze postupne bereme 2x2 pixely, zjistime si pomoci fce f ctyruhelnik kam se to promitne a ten vhodnou interpolaci vybarvime. Rekl mi, ze to je jedina rozumna implementace, kterou na tom terminu videl.

U bezeztratove komprese jsem napsal dictionary bez preprocessingu (a la ZIP); RLE + Huffman; analyza radku a z mnoziny filtru vybereme nejlepsi (a la PNG) + Huffman; porovnani pixelu s pixelem nahore, vlevo a vlevonahore a vyber z 7 prediktoru (a la lossless JPEG), pro B&W obrazek muzeme pouzit Huffmana, kde jeden symbol je blok 8x8 pixelu.
anw
 


Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron