Nektere casti si bohuzel nepamatuju vubec, takze spoleham, ze me mi spoluzkouseni doplni
1.nemuzu si vzpomenout
2.
klasicke binarni pocitani, neco jako
Kód: Vybrat vše
(1024 ^ 6) & (~(3))
Kód: Vybrat vše
A:
var x = "string";
x = x.Length;
B:
System.Object x = "string";
x = x.Length;
- A se neprelozi
- B se neprelozi
- A a B se prelozi, NEJSOU ekvivalentni
- A a B se prelozi, JSOU ekvivalentni
Kód: Vybrat vše
interface I<in T> {
void M<U>();
}
class C<T> {
void M<U>() where U:T {}
}
class Zvire {}
class Savec : Zvire {}
class Kocka : Savec {}
Class Vrabec: Zvire {}
class Program {
public static void Main(string [] args) {
I<Zvire> izvire = new C<Zvire>();
I<Kocka> ikocka = new C<Kocka>();
...
}
}
- A)
izvire = ikocka;
izvire.M<Zvire>; - B)
izvire = ikocka;
izvire.M<Savec>; - C)
izvire = ikocka;
izvire.M<Kocka>; - D)
izvire = ikocka;
izvire.M<Vrabec>(); - E)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Zvire>(); - F)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Savec>(); - G)
ikocka = izvire;
ikocka.M<kocka>(); - H)
ikocka = izvire;
ikocka.M<Vrabec>(); - I)
I<Savec> = ikocka; ... a nejake variace na tohle, to si presne nevybavuju, pomozte nekdo
5.
Implemntaci ceho si muze vynutit interface I, ktery trida C implementuje?
- abstraktni metodu
- public metodu
- internal metodu
- staticke pole
- datovou polozku
- property
- opereator[] (indexer)
- implementaci jineho interface
- copy konstruktor
6.
Mame program a.exe, zkompilovany pro AnyCPU, psany v managed C#, dal mame b.dll kompilovanou pro x86, taky v managed C# a potom mame c.dll psany unmanaged C++. a.exe pouziva metody z b.dll a b.dll pres DllImport pouziva c.dll. S jakym nastavenim musime zkompilovat c.dll, abychom mohli a.exe spustit na Windows 7 64-bit na architekture Intel64/AMD64?
- A) x86
- B) x64
- C) AnyCPU
- D) s zadnym nastavenim to nebude fungovat
7.nemuzu si vzpomenout
8.
Namisto "..." muzete, ale nemusite neco dopsat. Nikam jinam nic pripisovat nesmite. Upravte kod tak, aby fungoval bez chyby a na stdout vypsal
Kód: Vybrat vše
A x
B y
Kód: Vybrat vše
class ArrayComparer<T> ...
{
private int index;
public ArrayComparer<T>(int index) {
this.index = index;
}
public CompareTo(T[] x, T[] y) {
return x[index].CompareTo(y[index]);
}
}
class Program {
static string[][] table = {
{ "B", " y" },
{ "A", " x" }
};
public static void Main(string[] args) {
Array.Sort(... table, ... new ArrayComparer ... ( 0) );
Array.ForEach(table, (x) => Console.WriteLine(x[0] + x[1]) );
}
}