Fyzika

Aktuální informace ze studijního oddělení
news://news.karlov.mff.cuni.cz/stud
ruzena
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 3
Registrován: 18. 3. 2014 18:25
Typ studia: Nestuduji MFF UK

Fyzika

Příspěvek od ruzena »

Zdravím, jsem studentka gymnázia a mám potencionální zájem o studium Fyziky na MFF. Jelikož nikoho z MFF osobně neznám, ptám se touto cestou. Otázka zní: jak moc je náročná matematika v oboru Fyzika (obecná) na MFF? Má něco společného s tou středoškolskou nebo se jedná o úplně jiný level? :D díky za odpovědi
dr.Voštěp

Re: Fyzika

Příspěvek od dr.Voštěp »

Skripta na matematickou analýzu pro první semestr jsou volně k nahlédnutí zde: http://www.mff.cuni.cz/fakulta/mfp/down ... ziky_1.pdf. Skripta na lineární algebru jsou k nahlédnut zde: http://www.kolej.mff.cuni.cz/~lmotm275/skripta/ (ale nenechej se vyděsit, pěstitelky jsou takový zvláštní text, nejlépe je číst ho až po prostudování didakticky lepšího textu - moje oblíbená je Zlatošova Lineárná algebra pro matematiky /ale to je na třísemestrální kurz/).
dr.Voštěp

Re: Fyzika

Příspěvek od dr.Voštěp »

Tak pro úplnost, Zlatoš je také online: Obrázek (ale ještě jednou, je to pro matematiky a je to na tři semestry, fyzikům stačí méně, i když dle mého názoru Zlatoš neuškodí, zejm. pokud dotyčný uvažuje např. o teoretické fyzice).
dr.Voštěp

Re: Fyzika

Příspěvek od dr.Voštěp »

Nevím proč, ale odkaz na Zlatoše se mi nevložil, tedy ještě jednou: http://thales.doa.fmph.uniba.sk/zlatos/la/LAG_A4.pdf
ruzena
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 3
Registrován: 18. 3. 2014 18:25
Typ studia: Nestuduji MFF UK

Re: Fyzika

Příspěvek od ruzena »

Mockrát děkuji za odkazy, je opravdu užitečné vidět, jak asi "učivo" vypadá ;)
ruzena
Matfyz(ák|ačka) level I
Příspěvky: 3
Registrován: 18. 3. 2014 18:25
Typ studia: Nestuduji MFF UK

Re: Fyzika

Příspěvek od ruzena »

Ještě jedna věc: jak potom vypadá taková zkouška z matematiky? (člověk asi počítá příklady...?) :)
Uživatelský avatar
Isidor
Adoptoval Tutcheka