Zdravím,
chtěl jsem si zaplatit mimořádné studium (jsem masochista a nemám dost času na řádné prezenční studium) a chodit na Parciální diferenciální rovnice 1, Úvod do funkcionální analýzy a Numerické řešení ODR. Doufal jsem v nekonfliktní rozvrh, protože v této kombinaci se objevují jako povinné v doporučeném 1. semestru programu Matematické a počítačové modelování ve fyzice. Jako zaměstnanec jedné z lékařských fakult vidím do SISu, takže vidím (ještě ne definitivní) rozvrh - a výuka se překrývá. Objevují se takové úlety pravidelně, nebo lze očekávat, že ještě dojde k přesunům v rozvrhu?
Překrývající se předměty
-
- Matfyz(ák|ačka) level I
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5. 3. 2012 20:53
- Typ studia: Matematika Bc.
- Bydliště: Praha
Re: Překrývající se předměty
Zdravím,
překrývající se výuka může to být způsobena tím, že PDR 1 je předmět 4. ročníku, Úvod do FA je předmět 3. ročníku a Numerické řešení ODR je předmět 5. ročníku.
překrývající se výuka může to být způsobena tím, že PDR 1 je předmět 4. ročníku, Úvod do FA je předmět 3. ročníku a Numerické řešení ODR je předmět 5. ročníku.
-
- Matfyz(ák|ačka) level I
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26. 8. 2019 16:32
- Typ studia: Nestuduji MFF UK
Re: Překrývající se předměty
Tytéž předměty se opakují v několika studijních plánech. UFA (resp. UFA(O), který je vyučován/rozvrhován společně s UFA pro 3. ročník matematiky, i když je uveden jako neekvivalentní), PDR1 i Numerické řešení ODR jsou také předměty doporučeného studijního plánu 1. ročníku navazujícího magisterského studia ("4. ročníku") Matematické a počítačové modelování ve fyzice.novacek píše:Zdravím,
překrývající se výuka může to být způsobena tím, že PDR 1 je předmět 4. ročníku, Úvod do FA je předmět 3. ročníku a Numerické řešení ODR je předmět 5. ročníku.
Každopádně nakonec do toho doslova hodila vidle vis maior, konkrétně stupidita představitelů lékařské fakulty. Po česku se pokoušejí vyběhnout s opatřeními (a na rozdíl od jiných škol by je měli i chápat - ale holt naši mocní jsou občas lehce...), takže se snaží za praktickou výuku prohlásit kdeco. Ve výsledku máme my, pěšáci, dvojnásobek práce a výsledkem je horší výuka než v předešlých letech. No, snad mi to vyjde příští rok - přinejmenším abych mohl tvrdit, že jsem absolvoval několik pokročilých předmětů na skutečné vysoké škole...