Stránka 1 z 1

Hardware pro počítačovou grafiku

Napsal: 11. 6. 2012 13:21
od tikiri
Ahoj,
nepamatuje si někdo nějaké otázky, které se u zkoušky dávají?

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Napsal: 12. 6. 2012 15:25
od Jebi
Já dneska dostal od Horáčka vše o shaderech a vysvětlit, jak se na GPU řeší problém s velkou latencí globální paměti. Od Pelikána pak algoritmus na LoD terénu a stencil buffer. Padaly tam třeba i otázky na perspektivně korektní vykreslování, někdo dostal i něco o OptiX.

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Napsal: 21. 6. 2012 16:30
od tikiri
Moje dnešní otázky byly:
Honza Horáček: Filtrace textur & Geometry shader - při zkoušení jsme sklouzli až k tessalation shaderům.
Josef Pelikán: Hierarchická reprezentace scény & LoD pro terény, nějaký algoritmus

HH rád přidává další a další dodatečné otázky :), ale celkově to proběhlo naprosto v pohodě, zkoušející v pohodě. Otázky nám rozdali náhodně a na vypracování bylo dost času.

Good luck! :wink:

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Napsal: 21. 6. 2012 19:42
od xtj
Taky pridam ;-)

Pelikan
1) trochu LoD obecne, dynamicky LoD, hlavne pak ale LoD pro konstatni FPS
2) vertex blending (skinning)

Horacek
1) vsechno o reseni obecnych uloh pomoci GPU
2) enviromental mapping

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Napsal: 20. 6. 2013 17:10
od Danstahr
Dneska jsem dostal tyto otázky :

1) architektura GPU obecně - popsat jednotlivé stupně pipeline a krátce o nich pohovořit
2) LoD terénu
3) Tesselation shadery (poté, co zakročilo velké množství vypité vody změněno na Geometry shadery)
4) Stencil buffer - co to je a příklad použití