Hardware pro počítačovou grafiku

Hardware pro počítačovou grafiku

Příspěvekod tikiri » 11. 6. 2012 12:21

Ahoj,
nepamatuje si někdo nějaké otázky, které se u zkoušky dávají?
Here's a llama, there's a llama, and another little llama, fuzzy llama, funny llama, llama, llama, DUCK. :)
Uživatelský avatar
tikiri
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 37
Registrován: 17. 1. 2008 10:06
Typ studia: Informatika Bc.
Login do SIS: BARTK7AM

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Příspěvekod Jebi » 12. 6. 2012 14:25

Já dneska dostal od Horáčka vše o shaderech a vysvětlit, jak se na GPU řeší problém s velkou latencí globální paměti. Od Pelikána pak algoritmus na LoD terénu a stencil buffer. Padaly tam třeba i otázky na perspektivně korektní vykreslování, někdo dostal i něco o OptiX.
Jebi
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 4
Registrován: 19. 1. 2009 12:40
Typ studia: Informatika Bc.

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Příspěvekod tikiri » 21. 6. 2012 15:30

Moje dnešní otázky byly:
Honza Horáček: Filtrace textur & Geometry shader - při zkoušení jsme sklouzli až k tessalation shaderům.
Josef Pelikán: Hierarchická reprezentace scény & LoD pro terény, nějaký algoritmus

HH rád přidává další a další dodatečné otázky :), ale celkově to proběhlo naprosto v pohodě, zkoušející v pohodě. Otázky nám rozdali náhodně a na vypracování bylo dost času.

Good luck! :wink:
Here's a llama, there's a llama, and another little llama, fuzzy llama, funny llama, llama, llama, DUCK. :)
Uživatelský avatar
tikiri
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 37
Registrován: 17. 1. 2008 10:06
Typ studia: Informatika Bc.
Login do SIS: BARTK7AM

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Příspěvekod xtj » 21. 6. 2012 18:42

Taky pridam ;-)

Pelikan
1) trochu LoD obecne, dynamicky LoD, hlavne pak ale LoD pro konstatni FPS
2) vertex blending (skinning)

Horacek
1) vsechno o reseni obecnych uloh pomoci GPU
2) enviromental mapping
xtj
 

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

Příspěvekod Danstahr » 20. 6. 2013 16:10

Dneska jsem dostal tyto otázky :

1) architektura GPU obecně - popsat jednotlivé stupně pipeline a krátce o nich pohovořit
2) LoD terénu
3) Tesselation shadery (poté, co zakročilo velké množství vypité vody změněno na Geometry shadery)
4) Stencil buffer - co to je a příklad použití
Danstahr
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 12
Registrován: 26. 1. 2012 18:50
Typ studia: Informatika Bc.
Login do SIS: 62601319


Zpět na I2 Ostatní Softwarové systémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron