Zápočťáky

Uživatelský avatar
Trupik
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 251
Registrován: 3. 1. 2005 14:45
Typ studia: Informatika Mgr.
Kontaktovat uživatele:

Zápočťáky

Příspěvek od Trupik »

Tak co, už víte, co budete psát za zápočťák?
Já teda vůbec, termín specifikace se blíží, takže by bodla nějaká inspirace...
Domovská stránka: http://www.jakubmaly.cz/, blog: http://blog.jakubmaly.cz/
Petice proti olympiádě http://olympiada.nazory.cz

Come on you target for faraway laughter,
Come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
Uživatelský avatar
Dawe
Supermatfyz(ák|ačka)
Příspěvky: 360
Registrován: 12. 10. 2004 12:32
Typ studia: Informatika Mgr.
Bydliště: Doma a nebo na koleji

hmmm

Příspěvek od Dawe »

Já jsem na tom asi tak stejně...
Uživatelský avatar
wintermute
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 153
Registrován: 23. 5. 2005 22:06
Typ studia: Informatika Mgr.

Příspěvek od wintermute »

Já to vidim na předělávku Atomic Bombermana.
Uživatelský avatar
JJ
Matfyz(ák|ačka) level II
Příspěvky: 99
Registrován: 28. 1. 2005 14:03
Typ studia: Informatika Mgr.

Grafika

Příspěvek od JJ »

Me by spis zajimalo jak tomu delat grafiku, jelikoz sem trochu zacatecnik :(
Uživatelský avatar
Almer
Site Admin
Příspěvky: 686
Registrován: 12. 10. 2004 10:58
Typ studia: Informatika Ph.D.
Bydliště: Mala Strana - 203
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafika

Příspěvek od Almer »

JJ píše:Me by spis zajimalo jak tomu delat grafiku, jelikoz sem trochu zacatecnik :(
To mas jasne...win API:) muzes v cecku pouzivat plnou podporu knihoven Windowsu, takze jedna moznost je takto.
Zakládající člen klubu Ortodoxních Matfyzáků :-D

Jsem LAMER ale neumim se ani podepsat ]:-)
Uživatelský avatar
JJ
Matfyz(ák|ačka) level II
Příspěvky: 99
Registrován: 28. 1. 2005 14:03
Typ studia: Informatika Mgr.

Grafika

Příspěvek od JJ »

No ja myslel spis nejakou lehkou hru a tudiz nejaky openGL ci co (asi se to budu muset naucit :shock: )
Ted sem narazil na knihovny SDL a prijdou mi celkem srozimetelny, nemate na ne nekdo nejaky zajimavy nazor :D ?
Uživatelský avatar
wintermute
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 153
Registrován: 23. 5. 2005 22:06
Typ studia: Informatika Mgr.

Příspěvek od wintermute »

SDL je jednoduchý a s dobrou dokumentací, nejspíš v tom udělam i svůj zápočťák.
Uživatelský avatar
Tacoud
Donátor
Donátor
Příspěvky: 53
Registrován: 16. 9. 2005 08:38
Typ studia: Informatika Bc.
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Vyvoj hry

Příspěvek od Tacoud »

Narazil jsem na zajimavy tutorial: http://www.2dgame-tutorial.com, jde o vyvoj 2D hry pod windows s pouzitim Win32-API a DirectDraw.
Uživatelský avatar
Necroman
Supermatfyz(ák|ačka)
Příspěvky: 459
Registrován: 20. 1. 2005 19:46
Typ studia: Informatika Mgr.
Bydliště: Louny / kolej Jednota, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvoj hry

Příspěvek od Necroman »

Tacoud píše:Narazil jsem na zajimavy tutorial: http://www.2dgame-tutorial.com, jde o vyvoj 2D hry pod windows s pouzitim Win32-API a DirectDraw.
Zajimavy tip ;-)
Chtel bych se zeptat, nevite o nejakem dobrem zdroji (web, knizka, cokoliv), ktery by cloveka naucil, jak programovat v grafickem prostredi? Nejaky jednoduchy tutorial pro Win32 API, DirectX nebo DirectDraw, prip. OpenGL? Mam takovy pocit, ze na prednaskach toho moc o grafice v C++ brat nebudem :( .
WANTED:
Dead or Alive
^-^
( ^ )
Schroedinger's Cat
qk
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 181
Registrován: 24. 2. 2005 10:03
Typ studia: Informatika Mgr.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qk »

no spis nic, o jednoduchym programovani v grafice se da pouzit bud nejaka nadstavba napr allegro (ale ja ho nejak nerozchodil na kompu) nebo ja pouzivam OGL a na to je dobrej tutorial tady - http://www.opengl.org/documentation/red_book_1.0/ nelekni se dylky, pro zaklady staci prvni 3-4 kapitolu + kapitola o texturach + jeste je dobry pouzit GLUT (nebo SDL, zalezi na vkusu) a nejlepsi tut o GLUTu je asi na lighthouse3d
Don't worry, be dead
Uživatelský avatar
tutchek
Site Admin
Příspěvky: 795
Registrován: 21. 9. 2004 00:40
Typ studia: Informatika Mgr.
Bydliště: Praha, Bohnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tutchek »

pokud chcete dleat hry, doporucuju http://www.ceskehry.cz, Ladisuv serial o tom jak delal BecherRescue (v sekci magazin) a pak dotazy do fora, kde vam ke hram a grafice odpovi skoro na vse... a pak IRC kanal #CeskeHry.cz@Quakenet.org (resp http://irc.ceskehry.cz pro webove rozhrani) kde je plno lidi co tomu rozumi a jsou ochotni odpovedet na leccos
exAdmin. Magistr přes umělou inteligenci. Právník přes daně.
qk
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 181
Registrován: 24. 2. 2005 10:03
Typ studia: Informatika Mgr.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qk »

tutchek píše:pokud chcete dleat hry, doporucuju http://www.ceskehry.cz, Ladisuv serial o tom jak delal BecherRescue (v sekci magazin) a pak dotazy do fora, kde vam ke hram a grafice odpovi skoro na vse... a pak IRC kanal #CeskeHry.cz@Quakenet.org (resp http://irc.ceskehry.cz pro webove rozhrani) kde je plno lidi co tomu rozumi a jsou ochotni odpovedet na leccos
mezi nima i Tutchek :lol: :lol: :lol:
Don't worry, be dead
Uživatelský avatar
Che
Donátor
Donátor
Příspěvky: 166
Registrován: 2. 6. 2005 12:29
Typ studia: Informatika Mgr.
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvoj hry

Příspěvek od Che »

Necroman píše: Chtel bych se zeptat, nevite o nejakem dobrem zdroji (web, knizka, cokoliv), ktery by cloveka naucil, jak programovat v grafickem prostredi? Nejaky jednoduchy tutorial pro Win32 API, DirectX nebo DirectDraw, prip. OpenGL? Mam takovy pocit, ze na prednaskach toho moc o grafice v C++ brat nebudem :( .
Tutoriál pro WIN32 API je např. na: http://www.winprog.org/tutorial/

Jinak na netu je toho spousta, chce to jen zagooglit :wink: A taky umět trochu anglicky, českých návodů jsem zatím moc neviděl...
shoot that shit
Odpovědět

Zpět na „2005“