[Zk] 12. 6. 2006

Základní přehled o problematice ochrany informací. Diskutovány budou možné zdroje ohrožení, metody ochrany proti těmto nebezpečím, způsob návrhu globální bezpečnostní strategie.
Uživatelský avatar
Necroman
Supermatfyz(ák|ačka)
Příspěvky: 459
Registrován: 20. 1. 2005 19:46
Typ studia: Informatika Mgr.
Bydliště: Louny / kolej Jednota, Praha
Kontaktovat uživatele:

[Zk] 12. 6. 2006

Příspěvek od Necroman »

První dojmy ze zkoušky: bylo nás tam asi 15 celkem, v S3. Přišel Beneš a první, co jsme udělali bylo rozpočítání do 3 skupin - měl přesně 3 zadání.
Po rozpočítání zápasil asi 15 minut s tím, jak na projektoru zobrazit dokument ve Wordu s otázkami pro 3 skupiny:

1.
RC5
důkazy s nulovou znalostí (zero knowledge)
2.
hoďte korunou
Blowfish
3.
hybridni sifrovani
RC4

Vzdy bylo cilem popsat co nejvic, co to je, jak to funguje, vyhody a nevyhody, moznosti pouziti atd.
Hodnoceni nasadil takoveto:
Pokud budete mit obe otazky a bude se mi to libit, tak za 1.
Pokud budete mit obe otazky, ale nebude se mi to moc libit, tak za 2.
Pokud budete mit jen jen jednu, dobre, tak za 3.

Opravoval to hned na miste, tak za 2 hodiny po zadani to snad jiz mel vsechno. (jak se divam, ono je teprve 1:43 po zadani a uz jsem na koleji :) )

Nakonec mam za 2, za dva dny uceni, bez prednasek... da se to. :)

//edit: v priloze je muj handout k handoutum z prednasky, je to reseni 2/3 otazek, vetsinou i spravne.... pouziti na vlastni nebezpeci :wink:
Přílohy
OI II.pdf
Vypracovana vetsina otazek
(503.34 KiB) Staženo 327 x
Naposledy upravil(a) Necroman dne 12. 6. 2006 19:35, celkem upraveno 1 x.
WANTED:
Dead or Alive
^-^
( ^ )
Schroedinger's Cat
Uživatelský avatar
snail
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 144
Registrován: 23. 5. 2005 22:31
Typ studia: Informatika Mgr.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od snail »

jj, taky jsem to mel smahem hotovy :)
Ucil jsem se 2 dny, ale navic jsem mel stesti na zadani - to 3. :)

Benes je fakt super, na nem je opravdu videt, ze nerad dava spatny znamky :D
Odpovědět

Zpět na „SWI071 Ochrana informace II“