Holan/Pergel 4.6

Pokračování základního kursu programování pro studenty 1. ročníku bakalářského studia informatiky a učitelství informatiky. Výuka bezprostředně navazuje na předmět PRG030 Programování I výkladem dalších algoritmů a jejich programové realizace, postupů a technik užívaných při tvorbě programů. Posluchači se seznámi se základy objektového programování a práce v současných vývojových prostředích. Předpokládají se vstupní znalosti v rozsahu předmětu PRG030 Programování I.
Trollwerine

Holan/Pergel 4.6

Příspěvek od Trollwerine »

Naprogramujte čtečku čárových kodů.

Kód má světlé pásmo, start sektor, 1-10 sektorů se zakódovanými čísly, stop sektor a světlé pásmo.
Sektory s čísly vypadají jako pět čar, z čehož dvě jsou široké a dvě úzké. Start sektor má tři čáry, první dvě jsou široké, stop sektor má tři čáry, prostřední je úzká. Mezi každou čárou je mezera, před a za kódem je světlé pásmo.
Širší čára je trojnásobně široká jako úzká, mezera nenese informaci a je úzká jako úzká čára, světlé pásmo je alespoň desetkrát širší než užší z čar, výška kódu je alespoň pětina jeho celkové délky.
Podíl světlosti čáry a světlosti mezery je menší než 0,7.
Kód může být natočen libovolně, může být parciálně porušen, Může být libovolně veliký a libovolně malý (50*10 px až 7800*5000).

Vstup je bitmapa 10 000 x 10 000 v RGB, která obsahuje maximálně jeden čárový kód. Výstupem má být zakódované číslo.
Anonym64213578

Re: Holan/Pergel 4.6

Příspěvek od Anonym64213578 »

Nie je nejaké riešenie?
Odpovědět

Zpět na „PRG031 Programování II“