Informatika FIT/FEL ČVUT vs MATFYZ

Tu o tom, tuhle o támhletom... a jinda taky o něčem jiném :D
Nicco

Informatika FIT/FEL ČVUT vs MATFYZ

Příspěvek od Nicco »

Ahoj, momentálně studuji 1.semestr na Vysoké škole ekonomické, FFÚ - obor Finance. Výuku mám 2 nebo 3 dny v týdnu. Chtěl bych si k ní přidat ještě jeden obor. Konkrétně chci informatiku, ale nemůžu se rozhodnout, kterou fakultu zvolit. Blíží se období DOD, tak se rozhoduji mezi FIT/FEL ČVUT a MATFYZ. Chtěl bych to studium takto skloubit, popřípadě si doprofilovat volbou povinně volitelných předmětů robotiku. Která fakulta je podle Vás pro mě vhodná. Názor si sice udělám sám, až půjdu na DOD, ale chci vědě,t jestli by se to dalo zvládnout při vším úsilím, ne jenom prolézt to s trojkama, ale abych měl dobré známky (jedničky, dvojky). Myslíte, že se to dá zvládnout? Chtěl bych magisterské studium absolvovat někde v zahraničí, nejlépe Anglie nebo USA. Proto, abych se tam dostal, musím mít vynikající výsledky ( chtěl jsem se zeptat, to se jedná o samé jedničky průměr 1,0 nebo stačí, když budu mít průměr všech známek do 1,4 ?). Jedná se konkrétně o Fulbrightovo stipendium. Jinak co se týče výběru těch fakult, zamlouvá se mi MATFYZ, ale nevím, jestli by to pro mě nebyl moc velký hardcore, co se týče té matematiky. Každopádně bych chtěl, abych měl taky možnost vycestovat. Která fakulta je v tomto ohledu lepší, prestižnější, kde je větší možnost dostat se do zahraničí. Děkuji za odpověď
QZuzka
Matfyz(ák|ačka) level III
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 12. 2007 19:51
Typ studia: Informatika Mgr.
Bydliště: Praha 4

Re: Informatika FIT/FEL ČVUT vs MATFYZ

Příspěvek od QZuzka »

Další do sbírky.. Doporučuju projít si http://forum.matfyz.info/viewtopic.php?f=22&t=8642
http://forum.matfyz.info/viewtopic.php?f=22&t=8360
http://forum.matfyz.info/viewtopic.php?f=22&t=8517
a další, sice se jedná o jiné situace, ale otázka je prakticky stejná...