Zkouška [3.6.2010]

Zkouška [3.6.2010]

Příspěvekod marxin » 3. 6. 2010 11:25

Příklady:
1) Nastiňte užití depth-bufferu pro vržené stíny, jaké má nedostatky a jak by se to dalo vylepšit
2) Navrhněte reprezentaci paprsku a kužele a spočítejte průsečík paprsku s kuželem.
3) Navrhněte strukturu mramoru jako 3D textury a popište funkce, které na to použijete
4) Popište hierarchická obalová tělesa, jak se kontruují a jak se v nich hledá
marxin
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 45
Registrován: 30. 1. 2008 13:24
Typ studia: Informatika Mgr.
Login do SIS: liskm7am

Re: Zkouška [3.6.2010]

Příspěvekod bujon » 24. 5. 2011 22:29

nevite nekdo jak na tu otazku 3) ? Ve slajdech jsem nasel jen drevo.
bujon
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 26
Registrován: 28. 1. 2007 12:22


Zpět na PGR004 Počítačová grafika II

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron