Stránka 1 z 1

Zkouška [27.5.2010]

Napsal: 3. 6. 2010 09:49
od marxin
Příklady:
1) Jaké nabízí vylepšení Blinn-Phong oproti Phongově světelnému modelu
2) Máme scénu mnoha trojúhelníky, navrhněte a popište kroky algoritmu na urychlení detekce průsečíku paprsek - trojúhelník [obalová tělesa se myslela]
3) Popiště texturu dřeva a vzorce
4) Popiště ostrost objektivu a jak se implementuje

Re: Zkouška [27.5.2010]

Napsal: 24. 5. 2011 17:19
od bujon
ad 3) Jaký je správný vzorec pro texturu dřeva? V prezentaci jsou na slajdu dva - jeden podtržený červeně a jeden zeleně.
B[D( x, y, z) + Noise( x, y, z) ]
B[D( x, y, z) × ( 1+ Noise1( x, y, z) ) + Noise2( x, y, z) ]
Ten první asi chápu - prostě barva ze vzdálenosti od osy plus šumová odchylka. Ale ten druhý? Proč se tam používají dva šumy a jedním se násobí a druhý přičítá?