Zkouška [27.5.2010]

Zkouška [27.5.2010]

Příspěvekod marxin » 3. 6. 2010 08:49

Příklady:
1) Jaké nabízí vylepšení Blinn-Phong oproti Phongově světelnému modelu
2) Máme scénu mnoha trojúhelníky, navrhněte a popište kroky algoritmu na urychlení detekce průsečíku paprsek - trojúhelník [obalová tělesa se myslela]
3) Popiště texturu dřeva a vzorce
4) Popiště ostrost objektivu a jak se implementuje
marxin
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 45
Registrován: 30. 1. 2008 13:24
Typ studia: Informatika Mgr.
Login do SIS: liskm7am

Re: Zkouška [27.5.2010]

Příspěvekod bujon » 24. 5. 2011 16:19

ad 3) Jaký je správný vzorec pro texturu dřeva? V prezentaci jsou na slajdu dva - jeden podtržený červeně a jeden zeleně.
B[D( x, y, z) + Noise( x, y, z) ]
B[D( x, y, z) × ( 1+ Noise1( x, y, z) ) + Noise2( x, y, z) ]
Ten první asi chápu - prostě barva ze vzdálenosti od osy plus šumová odchylka. Ale ten druhý? Proč se tam používají dva šumy a jedním se násobí a druhý přičítá?
bujon
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 26
Registrován: 28. 1. 2007 12:22


Zpět na PGR004 Počítačová grafika II

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník