Napsal: 13. 2. 2007 12:23
Holt se musí pracovat s tím materiálem, co chodí ze středních škol - a od toho se pak odvíjí spousta dalších věcí (kolikrát např. Kryl skoro plakal na přednášce, že středoškoláci vůbec, ale vůbec neprogramují).
Kvalitu školy je potřeba hodnotit s ohledem na cíl, který "výchovou" studentů sleduje - a výchova budoucích doktorandů je jenom jeden z těchto cílů. Neznám přesná čísla, ani trend vývoje, ale podíl doktorandů mezi studenty MFF je oproti jiným školám dost vysoký. Pokud ale klesá úroveň studentů, tady se to pozná nejvíc.
Dál jsou tu studenti, kteří po třech nebo pěti letech půjdou pracovat. Ti mají po absolvování MFF velkou šanci najít dobré zaměstnání, loni byl podíl nezaměstnaných (na konci září) mezi čerstvými absolventy VŠ myslím na Matfyzu šestý nejlepší ze VŠECH vysokých škol v ČR - veřejných i soukromých. Takže vychovávat zdatné pracovníky se snad daří, a proto můžu MFF označit za kvalitní školu.
Kvalitu školy je potřeba hodnotit s ohledem na cíl, který "výchovou" studentů sleduje - a výchova budoucích doktorandů je jenom jeden z těchto cílů. Neznám přesná čísla, ani trend vývoje, ale podíl doktorandů mezi studenty MFF je oproti jiným školám dost vysoký. Pokud ale klesá úroveň studentů, tady se to pozná nejvíc.
Dál jsou tu studenti, kteří po třech nebo pěti letech půjdou pracovat. Ti mají po absolvování MFF velkou šanci najít dobré zaměstnání, loni byl podíl nezaměstnaných (na konci září) mezi čerstvými absolventy VŠ myslím na Matfyzu šestý nejlepší ze VŠECH vysokých škol v ČR - veřejných i soukromých. Takže vychovávat zdatné pracovníky se snad daří, a proto můžu MFF označit za kvalitní školu.