Zkouska Windows I 20.6.

Principy tvorby Windows aplikací (programy řízené událostmi, komunikace pomocí zpráv). Základní API funkce tříd USER (okna, menu, kursor, ikona, dialogy) a GDI (pera, štětce, bitové mapy).

Zkouska Windows I 20.6.

Příspěvekod macekt » 24. 6. 2008 08:34

Prisel jsem tam, dostal jsem tema mys (volna citace: "No, posledne tu nekdo moc neumel tu mys, tak mi o ni neco reknete."). Nejdriv jsem neco malo povidal o win32 API a potom to uz probihalo tak, ze se na neco zeptal nebo do neceho "rejpnul" a chvili jsme se o tom bavili. Nechtel znat technicke podrobnosti (syntaxi funkci API, nazvy konstant atd.), spis chtel vedet, ze tam pro dany ucel neco takoveho existuje a v jakych situacich a proc se to (ne)pouziva.

Co si vzpominam na nektere otazky: jake jsou zpravy pro praci s mysi, jaky je rozdil mezi WM_NCMOUSE... a WM_MOUSE..., k cemu se to pouziva, hit-testing a k cemu to je dobre, jak se to dela v .NETu, uplne okrajove jsme se dostali i ke XAMLu (tam zrovna k mysi neni moc co rict).

Sedel jsem tam asi 20 minut, atmosfera byla celkem pratelska. Cele to spis probihalo tak, ze jsme se o tematu bavili, nez ze by vylozene zkousel. Myslim, ze jsem mu rekl skoro vsechno, co chtel, dal mi 1 a sel jsem. Po zadani otazky jsem hned zacal mluvit, ale asi by nebyl problem si to nejdriv nejak pripravit na papir.
macekt
Matfyz(ák|ačka) level I
 
Příspěvky: 11
Registrován: 5. 11. 2006 15:26

Zpět na SWI036 Programování pro Windows I & II

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník