Zkouska 04.02.2010

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zkouska 04.02.2010

Re: Zkouska 04.02.2010

od blabla » 23. 1. 2011 19:18

ok uz som to asi pochopil aj sam.. takze:
matica 14*14 rozoznava 196 + 1 = 197 odtienov,
99 odtienov si vieme predstavit ako 98 + 1 ( to +1 je kvoli uplne bielej matici, bez ciernych pixelov),
98*2 je rovne 196,
cize ak budeme dva po sebe iduce odtiene "n" a "n+1" v matici 14*14 rozlisovat tak, ze pridame naraz az dva cierne pixely, tak to bude presne vychadzat..

Re: Zkouska 04.02.2010

od blabla » 23. 1. 2011 01:54

nevedel by mi nahodou niekto vysvetlit ako RUR prisiel na to ze spravna odpoved by mala byt matica velkosti 14*14...? myslim v tej druhej otazke o poltonovacej matici

Re: Zkouska 04.02.2010

od R.U.R. » 6. 2. 2010 01:17

každá úloha nesla 25 bodů
1) napsal jsem ten algoritmus nějak jinak (i když by třeba taky fungoval), nenašel jsem správně nejhorší případ, a nic jsem nespočítal, jen jsem velmi stručně naznačil, jak asi by se to počítalo -> 20 bodů
2) matici jsem měl skoro dobře, akorát jsem si nějak řek, že 99 do matice 10x10 vyjde hezky, ale ono ne, hezky to vyjde do matice 14*14 -> 15 bodů
3) to jediný jsem věděl a správně -> 25 bodů
4) moc jsem nepochopil otázku a ani jsem k tomu nic nevěděl, kameru jsem se neučil - napsal jsem doslova (pokud si to dobře pamatuju): "
orientace - vektor (3 složky)
poloha - souřadnice (v prostoru)
"
a dostal jsem 13 bodů

Celkem 73 bodů, takže za 1, přestože skutečné znalosti byly tak na 3 :-) Takže se zkoušky nebojte, není zdaleka potřeba tomu rozumět úplně do hloubky abyste dostali 1 :-)

Zkouska 04.02.2010

od Dr_Zlo » 4. 2. 2010 12:34

1] Popiste algoritmus orezavani n-uhelnika obdelnika v obdelnikovem okne. Rozeberte pocet operaci v nejhorsim pripade. Operace roztridte do kategorii (+-), *, /, sqrt, goniometricke, porovnavani
2] Navrhnete pultonovaci matici pro laserovou tiskarnu s 99 odstiny.
3] Upravte quad-tree pro reprezentaci obdelnikoveho bitmapoveho obrazku libovolne velikosti.
4] Doslova: "Jakymi daty byste reprezentovali kameru pro rovnobeznou kolmou projekci." Popiste zpusob ziskani zobrazovaci matice teto kamery.


ad 3] Slo opravdu jen o odpoved na: co delat kdyz na startu konstrukce quad-tree pro bitmapu dostanete obdelnik.

Nahoru