Zk[29.1.2010]

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zk[29.1.2010]

Zk[29.1.2010]

od DZuXO » 29. 1. 2010 12:49

Dnes sme mali otazky, ktore myslim az na tu poslednu, sa opakovali z minulych rokov:
1. anti-aliasing, popis co to je, jeho vyznam, na co sa pouziva + popis obecne metody antialiasovania (nie konkretne algoritmy)
2. popis ake by si pouzil datove struktury pre Floyd Steinbergov algoritmus distribuce chyby na obrazok s 255 farbami. Vystupny obrazok ma byt ciernobiely.
3. popis vhodne datove struktury pre CSG (elementarne modely + operacie). Ber do uvahy, ze ich chceme zobrazovat ray-castingom.
4. popis udaje potrebne pre reprezentaciu kamery, ktora snima perspektivne, objasni sposob transformacie priestoru a aku velku maticu budes potrebovat.

Nahoru