od matfyzák » 28. 1. 2019 14:59
Ahoj,
dnes se otázky v zásadě opakovali...
1) HSV, co znamenají jednotlivé složky? Jakých nabývají hodnot? Jaké efekty se s tím dobře dělají? Jak určíte sytost z RGB?
2) Konstrukce 3D povrchové scény. Popište, jak by vypadala datová struktura použitá pro vykreslování. Co by mělo být uložené ve vrcholech a stěnách pro vykreslování/stínování? Jak efektivně ukládat sousední vrcholy a stěny?
3) Kamera - letecký simulátor. Vyberte vhodné zobrazení kamery, jaké byste použili pro simulátor letadla. Jaké budete potřebovat parametry? Některé se budou v čase měnit, které? Co se bude dít při vykreslování?
4) volitelná otázka
Ahoj,
dnes se otázky v zásadě opakovali...
1) HSV, co znamenají jednotlivé složky? Jakých nabývají hodnot? Jaké efekty se s tím dobře dělají? Jak určíte sytost z RGB?
2) Konstrukce 3D povrchové scény. Popište, jak by vypadala datová struktura použitá pro vykreslování. Co by mělo být uložené ve vrcholech a stěnách pro vykreslování/stínování? Jak efektivně ukládat sousední vrcholy a stěny?
3) Kamera - letecký simulátor. Vyberte vhodné zobrazení kamery, jaké byste použili pro simulátor letadla. Jaké budete potřebovat parametry? Některé se budou v čase měnit, které? Co se bude dít při vykreslování?
4) volitelná otázka