057 Konstrukce 3D povrchové scény

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: 057 Konstrukce 3D povrchové scény

057 Konstrukce 3D povrchové scény

od Benjamin Hejda » 19. 12. 2014 17:59

Ahoj,
mám jeden nekonkrétní a jeden konkrétní dotaz:
a) Má někdo tušení, co se od řešení té úlohy čeká? Na našem cvičení pan Pelikán odkazoval na to, že něco dovysvětlí na přednášce, ale z té jsem nebyl o nic moudřejší.
b) Jak dopočítat normálový vektor k plochám když, řekněme, vygenerujete nějaký zajímavý útvar?

Díky

Nahoru