od bujon » 24. 5. 2011 17:19
ad 3) Jaký je správný vzorec pro texturu dřeva? V prezentaci jsou na slajdu dva - jeden podtržený červeně a jeden zeleně.
B[D( x, y, z) + Noise( x, y, z) ]
B[D( x, y, z) × ( 1+ Noise1( x, y, z) ) + Noise2( x, y, z) ]
Ten první asi chápu - prostě barva ze vzdálenosti od osy plus šumová odchylka. Ale ten druhý? Proč se tam používají dva šumy a jedním se násobí a druhý přičítá?
ad 3) Jaký je správný vzorec pro texturu dřeva? V prezentaci jsou na slajdu dva - jeden podtržený červeně a jeden zeleně.
[color=#BF0000]B[D( x, y, z) + Noise( x, y, z) ][/color]
[color=#008000]B[D( x, y, z) × ( 1+ Noise1( x, y, z) ) + Noise2( x, y, z) ][/color]
Ten první asi chápu - prostě barva ze vzdálenosti od osy plus šumová odchylka. Ale ten druhý? Proč se tam používají dva šumy a jedním se násobí a druhý přičítá?