Zkouška 3.2.2020

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zkouška 3.2.2020

Zkouška 3.2.2020

od Elen Eresiel » 3. 2. 2020 17:51

1. HDR - co to je, pořizování, význam v grafice a fotografii
2. OpenGL - způsoby přenášení dat vrcholů do GPU, jaká data typicky popisují vrcholy
3. Simulace pomoci OpenGL ( např. fireworks viz úkoly na cvičení, otáčení Rubikovky). Popsat jaké metody bychom použili, jejich schéma. Popsat strukturu celého programu a nějaký trochu pseudokod k tomu s popisky.
- ve slidech byl popis typického mainu v OpenGL a popis metod Render, ProcessEvents a Simulate - z toho jsem vycházela
4. volitelné otázky
a. Popsat metodu distribuci chyby ( Floyd - Steinberg ).
b. Odvodit a popsat vykreslení kružnice se středem v počátku a celočíselným poloměrem. Jde dělat celočíselně? (Nebo tak něco)
- další už si bohužel moc nepamatuji

Nahoru