Zk 1.2. 2011

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zk 1.2. 2011

Re: Zk 1.2. 2011

od John Beak » 5. 2. 2011 12:52

Pelikán říkal, že zapisovat to bude spolu se zápočty. Takže předpokládám, když se za ním dojde s indexem, zapíše vám to (do indexu), a zapíše vám to (do SISu).
Kdy ho lze zastihnout, to je jiná otázka, jelikož všichni víme, jak rychle stíhá vyřizovat mailové dotazy :D

Re: Zk 1.2. 2011

od fermin romero de torres » 5. 2. 2011 10:41

Re: Zk 1.2. 2011

od Borivoj » 4. 2. 2011 23:48

Jsem na tom uplne stejne. Ale pocitam, ze do nedele uz se snad neco dozvime.. :-D

Re: Zk 1.2. 2011

od kukmuk » 4. 2. 2011 18:40

Uz mate nekdo, prosim, znamku v SISu? Ja jsem byl (Ut 1.2.2011) na zkousce a pri odevzdavani testu mi bylo receno, ze vysledky budou jeste ten den. Porad nic...

Zk 1.2. 2011

od Borivoj » 1. 2. 2011 22:45

Dneska bylo:
1) Popis midpoint (Bresenhamovych) algoritmu.
2) Vztah intenzity pixelu a napeti, co se do nej privadi. Co to znamená pro pocitacovou grafiku?
3) Navrhnout datovou strukturu pro databazi reprezentujici scenu v B-rep (ploskovem) modelu, kde steny jsou trojuhelniky.
4) Popsat vykreslovaci algoritmus Watkinse. Pro jakou scenu s N trojuhelniky by mel nejhorsi slozitost?

Kdyz jsem si dodatecne prochazel temata tady na foru, tak identicky zadani uz bylo..

Nahoru