od beaver » 6. 2. 2007 14:17
Tak dnesni zkouska byla v celku podobna tem predchozim. Snad si to pamatuju spravne:
1) Popsat princip Midpoint (Bresenhamovych) algoritmu na kresbu car (kruznic, elips) - obecne. Jako priklad uvest treba odvozeni algoritmu pro kruznici
2) Napat vzorec pro intenzitu pixelu z jeho hodnoty. Co z nej vyplyva.
3) Navrhnout a popsat datove struktury pro reprezentaci 3D sceny v ploskovem modelu (B-rep).
4) Popsat vizualizacni cast Watkinsova algoritmu (v podstate jen co se dela pri pruchodu radkem a co se zobrazuje). Navrhnout scenu N trojuhelniku tak, aby mel Watkinson co nejvetsi casovou slozitost.
Tak dnesni zkouska byla v celku podobna tem predchozim. Snad si to pamatuju spravne:
1) Popsat princip Midpoint (Bresenhamovych) algoritmu na kresbu car (kruznic, elips) - obecne. Jako priklad uvest treba odvozeni algoritmu pro kruznici
2) Napat vzorec pro intenzitu pixelu z jeho hodnoty. Co z nej vyplyva.
3) Navrhnout a popsat datove struktury pro reprezentaci 3D sceny v ploskovem modelu (B-rep).
4) Popsat vizualizacni cast Watkinsova algoritmu (v podstate jen co se dela pri pruchodu radkem a co se zobrazuje). Navrhnout scenu N trojuhelniku tak, aby mel Watkinson co nejvetsi casovou slozitost.