Zkouska [6.2.2007]

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zkouska [6.2.2007]

Re: Zkouska [6.2.2007]

od cgg » 9. 2. 2007 16:18

beaver píše: 2) Napat vzorec pro intenzitu pixelu z jeho hodnoty. Co z nej vyplyva.
Z toho bych to teda nepochopil, správně má být:

Napište vzoreček, který charakterizuje svítivost pixelu na CRT monitoru v závislosti na přivedeném vstupním signálu (napětí).
Co z toho plyne pro zobrazování v počítačové grafice?

Zkouska [6.2.2007]

od beaver » 6. 2. 2007 14:17

Tak dnesni zkouska byla v celku podobna tem predchozim. Snad si to pamatuju spravne:

1) Popsat princip Midpoint (Bresenhamovych) algoritmu na kresbu car (kruznic, elips) - obecne. Jako priklad uvest treba odvozeni algoritmu pro kruznici

2) Napat vzorec pro intenzitu pixelu z jeho hodnoty. Co z nej vyplyva.

3) Navrhnout a popsat datove struktury pro reprezentaci 3D sceny v ploskovem modelu (B-rep).

4) Popsat vizualizacni cast Watkinsova algoritmu (v podstate jen co se dela pri pruchodu radkem a co se zobrazuje). Navrhnout scenu N trojuhelniku tak, aby mel Watkinson co nejvetsi casovou slozitost.

Nahoru