zkouskova pisemka 25.1. 14:00

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: zkouskova pisemka 25.1. 14:00

zkouskova pisemka 25.1. 14:00

od snail » 25. 1. 2007 15:20

Bylo tam asi tak tohle:

1. Co je to antialiasing? Jake jsou zpusoby jeho implementace.
Popiste obecne postupy, zadne konkretni algoritmy.

2. Navrhnete upravu Floyd-Steinbergova algoritmu tak,
aby na stejnem vstupu nedaval pokazde stejny vystup.

3. Popiste algoritmus pro operaci rozdilu mezi stejne velkymi kvadrantovymi stromy (quadtree).
Strom obsahuje pouze binarni hodnoty "1" - uvnitr mnoziny, "0" - vne mnoziny.

4. Navrhnete datove struktury pro reprezentaci CSG (elementarni telesa, mnozinove operace),
aby se s tim co nejsnaz pracovalo (operace, vrhani paprsku,...).
Pouzijte svuj oblibeny programovaci jazyk (C, C++, Java, C#).

Nahoru