Hardware pro počítačovou grafiku

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Hardware pro počítačovou grafiku

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

od Danstahr » 20. 6. 2013 17:10

Dneska jsem dostal tyto otázky :

1) architektura GPU obecně - popsat jednotlivé stupně pipeline a krátce o nich pohovořit
2) LoD terénu
3) Tesselation shadery (poté, co zakročilo velké množství vypité vody změněno na Geometry shadery)
4) Stencil buffer - co to je a příklad použití

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

od xtj » 21. 6. 2012 19:42

Taky pridam ;-)

Pelikan
1) trochu LoD obecne, dynamicky LoD, hlavne pak ale LoD pro konstatni FPS
2) vertex blending (skinning)

Horacek
1) vsechno o reseni obecnych uloh pomoci GPU
2) enviromental mapping

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

od tikiri » 21. 6. 2012 16:30

Moje dnešní otázky byly:
Honza Horáček: Filtrace textur & Geometry shader - při zkoušení jsme sklouzli až k tessalation shaderům.
Josef Pelikán: Hierarchická reprezentace scény & LoD pro terény, nějaký algoritmus

HH rád přidává další a další dodatečné otázky :), ale celkově to proběhlo naprosto v pohodě, zkoušející v pohodě. Otázky nám rozdali náhodně a na vypracování bylo dost času.

Good luck! :wink:

Re: Hardware pro počítačovou grafiku

od Jebi » 12. 6. 2012 15:25

Já dneska dostal od Horáčka vše o shaderech a vysvětlit, jak se na GPU řeší problém s velkou latencí globální paměti. Od Pelikána pak algoritmus na LoD terénu a stencil buffer. Padaly tam třeba i otázky na perspektivně korektní vykreslování, někdo dostal i něco o OptiX.

Hardware pro počítačovou grafiku

od tikiri » 11. 6. 2012 13:21

Ahoj,
nepamatuje si někdo nějaké otázky, které se u zkoušky dávají?

Nahoru