hw grafika

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: hw grafika

hw grafika

od andree » 10. 6. 2008 11:00

keby niekoho zaujmalo ukazkove zadanie... myslim ze to je podobne ako na ostatnych grafikach - 4 otazky, nejak sa rozpisat, cca. na 1 1/2 strany...

moje zadanie (+/-, co si pamatam este :o)):

1) co nasleduje po spracovani fragmentu vo fragment procesore? ake testy a buffery napr.

2) popisat algoritmus vykreslenia jedneho rovinneho zrkadla v scene (samozrejme s odrazom :-) )

3) co robi vertex procesor? co musi bezpodmienecne spravit, ake su jeho vstupne/vystupne argumenty atd.

4) akym sposobom sa daju v opengl "zadavat" data pre gpu? vyhody x nevyhody atd...

Nahoru