keby niekoho zaujmalo ukazkove zadanie... myslim ze to je podobne ako na ostatnych grafikach - 4 otazky, nejak sa rozpisat, cca. na 1 1/2 strany...
moje zadanie (+/-, co si pamatam este
)):
1) co nasleduje po spracovani fragmentu vo fragment procesore? ake testy a buffery napr.
2) popisat algoritmus vykreslenia jedneho rovinneho zrkadla v scene (samozrejme s odrazom
)
3) co robi vertex procesor? co musi bezpodmienecne spravit, ake su jeho vstupne/vystupne argumenty atd.
4) akym sposobom sa daju v opengl "zadavat" data pre gpu? vyhody x nevyhody atd...
keby niekoho zaujmalo ukazkove zadanie... myslim ze to je podobne ako na ostatnych grafikach - 4 otazky, nejak sa rozpisat, cca. na 1 1/2 strany...
moje zadanie (+/-, co si pamatam este :o)):
1) co nasleduje po spracovani fragmentu vo fragment procesore? ake testy a buffery napr.
2) popisat algoritmus vykreslenia jedneho rovinneho zrkadla v scene (samozrejme s odrazom :-) )
3) co robi vertex procesor? co musi bezpodmienecne spravit, ake su jeho vstupne/vystupne argumenty atd.
4) akym sposobom sa daju v opengl "zadavat" data pre gpu? vyhody x nevyhody atd...