od guthro » 10. 6. 2015 15:23
Na termínu nás bylo 7, protože se někdo na poslední chvíli odhlásil, šlo nás 6 v 9:15 a 1 v 11:15. Byli tam i lidé z DS1.
Dostali jsme papír se dvěma tématy, já měl semidynamizace a dynamizace, a sufixové pole. Ke každému jsem napsal jak to vypadá, jak se co provádí(u pole jsem to měl jinak než to je v zápiscích, vysvětlil jsem to a nebyl problém), u pole jsem měl tu rychlejší metodu a princip sestavení pomocí bucket sortu. Pak se mě zeptal jestli to dovedu vysvětlit, to jsem nedal, Jako doplňující jsem měl otázku na treaps, tam jsem se taky v důkazu zamotal, celkově za dvě, s tím že na dvojku by měly stačit principy obou+ časy v jakých pracují a nejsou potřeba důkazy. času na první část jsme měli libovolně, dokud jsme se nepřihlásili, na doplňující otázku také.
Učil jsem se to z Kouckého poznámek, čtou se relativně špatně, ale na tabletu na šířku se to dalo číst, navíc jsem konečně objevil užitečné využití tabletu.
Na termínu nás bylo 7, protože se někdo na poslední chvíli odhlásil, šlo nás 6 v 9:15 a 1 v 11:15. Byli tam i lidé z DS1.
Dostali jsme papír se dvěma tématy, já měl semidynamizace a dynamizace, a sufixové pole. Ke každému jsem napsal jak to vypadá, jak se co provádí(u pole jsem to měl jinak než to je v zápiscích, vysvětlil jsem to a nebyl problém), u pole jsem měl tu rychlejší metodu a princip sestavení pomocí bucket sortu. Pak se mě zeptal jestli to dovedu vysvětlit, to jsem nedal, Jako doplňující jsem měl otázku na treaps, tam jsem se taky v důkazu zamotal, celkově za dvě, s tím že na dvojku by měly stačit principy obou+ časy v jakých pracují a nejsou potřeba důkazy. času na první část jsme měli libovolně, dokud jsme se nepřihlásili, na doplňující otázku také.
Učil jsem se to z Kouckého poznámek, čtou se relativně špatně, ale na tabletu na šířku se to dalo číst, navíc jsem konečně objevil užitečné využití tabletu.