Zápočťáky

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zápočťáky

Re: Vyvoj hry

od Che » 15. 11. 2005 18:09

Necroman píše: Chtel bych se zeptat, nevite o nejakem dobrem zdroji (web, knizka, cokoliv), ktery by cloveka naucil, jak programovat v grafickem prostredi? Nejaky jednoduchy tutorial pro Win32 API, DirectX nebo DirectDraw, prip. OpenGL? Mam takovy pocit, ze na prednaskach toho moc o grafice v C++ brat nebudem :( .
Tutoriál pro WIN32 API je např. na: http://www.winprog.org/tutorial/

Jinak na netu je toho spousta, chce to jen zagooglit :wink: A taky umět trochu anglicky, českých návodů jsem zatím moc neviděl...

od qk » 9. 11. 2005 10:20

tutchek píše:pokud chcete dleat hry, doporucuju http://www.ceskehry.cz, Ladisuv serial o tom jak delal BecherRescue (v sekci magazin) a pak dotazy do fora, kde vam ke hram a grafice odpovi skoro na vse... a pak IRC kanal #CeskeHry.cz@Quakenet.org (resp http://irc.ceskehry.cz pro webove rozhrani) kde je plno lidi co tomu rozumi a jsou ochotni odpovedet na leccos
mezi nima i Tutchek :lol: :lol: :lol:

od tutchek » 8. 11. 2005 12:26

pokud chcete dleat hry, doporucuju http://www.ceskehry.cz, Ladisuv serial o tom jak delal BecherRescue (v sekci magazin) a pak dotazy do fora, kde vam ke hram a grafice odpovi skoro na vse... a pak IRC kanal #CeskeHry.cz@Quakenet.org (resp http://irc.ceskehry.cz pro webove rozhrani) kde je plno lidi co tomu rozumi a jsou ochotni odpovedet na leccos

od qk » 8. 11. 2005 10:36

no spis nic, o jednoduchym programovani v grafice se da pouzit bud nejaka nadstavba napr allegro (ale ja ho nejak nerozchodil na kompu) nebo ja pouzivam OGL a na to je dobrej tutorial tady - http://www.opengl.org/documentation/red_book_1.0/ nelekni se dylky, pro zaklady staci prvni 3-4 kapitolu + kapitola o texturach + jeste je dobry pouzit GLUT (nebo SDL, zalezi na vkusu) a nejlepsi tut o GLUTu je asi na lighthouse3d

Re: Vyvoj hry

od Necroman » 5. 11. 2005 22:45

Tacoud píše:Narazil jsem na zajimavy tutorial: http://www.2dgame-tutorial.com, jde o vyvoj 2D hry pod windows s pouzitim Win32-API a DirectDraw.
Zajimavy tip ;-)
Chtel bych se zeptat, nevite o nejakem dobrem zdroji (web, knizka, cokoliv), ktery by cloveka naucil, jak programovat v grafickem prostredi? Nejaky jednoduchy tutorial pro Win32 API, DirectX nebo DirectDraw, prip. OpenGL? Mam takovy pocit, ze na prednaskach toho moc o grafice v C++ brat nebudem :( .

Vyvoj hry

od Tacoud » 21. 10. 2005 15:02

Narazil jsem na zajimavy tutorial: http://www.2dgame-tutorial.com, jde o vyvoj 2D hry pod windows s pouzitim Win32-API a DirectDraw.

od wintermute » 20. 10. 2005 00:26

SDL je jednoduchý a s dobrou dokumentací, nejspíš v tom udělam i svůj zápočťák.

Grafika

od JJ » 19. 10. 2005 23:06

No ja myslel spis nejakou lehkou hru a tudiz nejaky openGL ci co (asi se to budu muset naucit :shock: )
Ted sem narazil na knihovny SDL a prijdou mi celkem srozimetelny, nemate na ne nekdo nejaky zajimavy nazor :D ?

Re: Grafika

od Almer » 19. 10. 2005 20:36

JJ píše:Me by spis zajimalo jak tomu delat grafiku, jelikoz sem trochu zacatecnik :(
To mas jasne...win API:) muzes v cecku pouzivat plnou podporu knihoven Windowsu, takze jedna moznost je takto.

Grafika

od JJ » 19. 10. 2005 16:47

Me by spis zajimalo jak tomu delat grafiku, jelikoz sem trochu zacatecnik :(

od wintermute » 19. 10. 2005 13:59

Já to vidim na předělávku Atomic Bombermana.

hmmm

od Dawe » 19. 10. 2005 11:28

Já jsem na tom asi tak stejně...

Zápočťáky

od Trupik » 18. 10. 2005 22:45

Tak co, už víte, co budete psát za zápočťák?
Já teda vůbec, termín specifikace se blíží, takže by bodla nějaká inspirace...

Nahoru