od Fermyn Romero de Torres » 4. 6. 2009 08:42
Co ja vim, tak u 3a by nemelo chybet, ze tento algoritmus probiha tak ze |V|krat projede vsechny hrany a zkusi na ne releaseEdge (zkusi zlepsit danou hranou cestu z pocatku). A podle me, ukolem bylo rici, ze kdyz pouziju pro ulozeni matici sousednosti, pak casova slozitost je O(|V|^3), kdyz pouziju seznam sousedu pak O(|V|*|E|) (ikdyz |E| se mi muze zvhnout v |V|^2, |E| je preci trochu vic presnejsi) a kdyz pouziju matici incidence, pak bude slozitost O(|V|*|V|*|E|) (v krajnim pripade O(|V|^4)).
Co ja vim, tak u 3a by nemelo chybet, ze tento algoritmus probiha tak ze |V|krat projede vsechny hrany a zkusi na ne releaseEdge (zkusi zlepsit danou hranou cestu z pocatku). A podle me, ukolem bylo rici, ze kdyz pouziju pro ulozeni matici sousednosti, pak casova slozitost je O(|V|^3), kdyz pouziju seznam sousedu pak O(|V|*|E|) (ikdyz |E| se mi muze zvhnout v |V|^2, |E| je preci trochu vic presnejsi) a kdyz pouziju matici incidence, pak bude slozitost O(|V|*|V|*|E|) (v krajnim pripade O(|V|^4)).