Zápočet umělé bytosti 30.4.2010

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zápočet umělé bytosti 30.4.2010

Zápočet umělé bytosti 30.4.2010

od UT2004 bot » 1. 5. 2010 11:13

Zdravím všechny,
na žádost jednoho ze spolužáků tu uveřejňuju přibližné zadání posledního zápočtového bota.

Dostali jsme za úkol naprogramovat obyčejného bota do UT2004 hledajícího 3 zbraně. Po mapě (která mimochodem nebyla z klasického UT) se měl pohybovat alespoň trochu systematicky. Měl si pamatovat navigační body a zbraně, které na nich našel. Při splnění úkolu měl do logu zapsat tyto zbraně a jejich NavPointy a ukončit svou práci (příkazem, který nám dozorující cvičící řekl). Největší "problém" byl, že v laboratoři byl záměrně upravený Pogamut, ve kterém chybělo propojení Item <=> NavPoint. Museli jsme si tedy vytvořit nějakou vlastní konstrukci pro hledání NavPoint-ů, na kterých byly nalezené zbraně, pro výstup. Používání getWorldView() bylo povolené, ale, protože zbraně nebyly na začátku hry spawn-uté, bylo to k ničemu.

Na neštěstí pro některé studenty nebyl v této verzi Pogamutu ještě úplně funkční POSH. Programování v Jave nám bylo doporučeno, ale myslím, že dva odvážlivci POSH přece jen zkusili. Po přibližné jeden a půl hodině snad všichni dostali zápočet. Cvičící byl naprosto férový a občas i něco poradil.
Těm, co ještě zápočet čeká, přeju hodně štěstí! Úloha byla opravdu na úrovni domácích úkolů ze cvičení. Vřele doporučuju si je projít.

Nahoru