od UT2004 bot » 1. 5. 2010 11:13
Zdravím všechny,
na žádost jednoho ze spolužáků tu uveřejňuju přibližné zadání posledního zápočtového bota.
Dostali jsme za úkol naprogramovat obyčejného bota do UT2004 hledajícího 3 zbraně. Po mapě (která mimochodem nebyla z klasického UT) se měl pohybovat alespoň trochu systematicky. Měl si pamatovat navigační body a zbraně, které na nich našel. Při splnění úkolu měl do logu zapsat tyto zbraně a jejich NavPointy a ukončit svou práci (příkazem, který nám dozorující cvičící řekl). Největší "problém" byl, že v laboratoři byl záměrně upravený Pogamut, ve kterém chybělo propojení Item <=> NavPoint. Museli jsme si tedy vytvořit nějakou vlastní konstrukci pro hledání NavPoint-ů, na kterých byly nalezené zbraně, pro výstup. Používání getWorldView() bylo povolené, ale, protože zbraně nebyly na začátku hry spawn-uté, bylo to k ničemu.
Na neštěstí pro některé studenty nebyl v této verzi Pogamutu ještě úplně funkční POSH. Programování v Jave nám bylo doporučeno, ale myslím, že dva odvážlivci POSH přece jen zkusili. Po přibližné jeden a půl hodině snad všichni dostali zápočet. Cvičící byl naprosto férový a občas i něco poradil.
Těm, co ještě zápočet čeká, přeju hodně štěstí! Úloha byla opravdu na úrovni domácích úkolů ze cvičení. Vřele doporučuju si je projít.
Zdravím všechny,
na žádost jednoho ze spolužáků tu uveřejňuju přibližné zadání posledního zápočtového bota.
Dostali jsme za úkol naprogramovat obyčejného bota do UT2004 hledajícího 3 zbraně. Po mapě (která mimochodem nebyla z klasického UT) se měl pohybovat alespoň trochu systematicky. Měl si pamatovat navigační body a zbraně, které na nich našel. Při splnění úkolu měl do logu zapsat tyto zbraně a jejich NavPointy a ukončit svou práci (příkazem, který nám dozorující cvičící řekl). Největší "problém" byl, že v laboratoři byl záměrně upravený Pogamut, ve kterém chybělo propojení Item <=> NavPoint. Museli jsme si tedy vytvořit nějakou vlastní konstrukci pro hledání NavPoint-ů, na kterých byly nalezené zbraně, pro výstup. Používání getWorldView() bylo povolené, ale, protože zbraně nebyly na začátku hry spawn-uté, bylo to k ničemu.
Na neštěstí pro některé studenty nebyl v této verzi Pogamutu ještě úplně funkční POSH. Programování v Jave nám bylo doporučeno, ale myslím, že dva odvážlivci POSH přece jen zkusili. Po přibližné jeden a půl hodině snad všichni dostali zápočet. Cvičící byl naprosto férový a občas i něco poradil.
Těm, co ještě zápočet čeká, přeju hodně štěstí! Úloha byla opravdu na úrovni domácích úkolů ze cvičení. Vřele doporučuju si je projít.